Jídelna a bufet

Výdejní doba školní jídelny

 

Pro žáky a zaměstnance školy:
od 11.30 do 14.15 h.

Pro ostatní strávníky:
od 13.00 do 14.15 h.

 

Postup pro objednávku obědů a platby za obědy.

 

Pro objednávání a výdej stravy se využívá elektronický systém a čipové karty. Všichni strávníci musí mít k dispozici čipové karty (u studentů jsou to karty ISIC, u pedagogů karty ITIC, u ostatních jsou to personalizované či bílé karty). Tato karta slouží pro identifikaci strávníka v systému.

 

Platba za obědy


Každý strávník nejprve musí zaplatit zálohu na odběr obědů, která je vedena na jeho účtu strávníka. Z této zálohy se poté postupně odečítají platby za jednotlivé obědy. Zálohu lze zaplatit:

 

  1. Platba inkasem (preferovaná metoda): je třeba nastavit u Vašeho peněžního ústavu souhlas platby inkasem a vyplnit pro ŠJ přiložený formulář. Výhoda platby inkasem: bude strhávaná pouze částka na obědy pro příští měsíc se zohledněním neprojedených peněz na účtu strávníka. Platby inkasem budou probíhat vždy 20. v měsíci na měsíc následující, doporučuji limit inkasa Kč 1000,-.
  2. Bezhotovostní převod: minimální 1. vložená částka je 700 Kč (obědy na 1 měsíc). Převod musí být proveden nejpozději týden před prvním objednáním obědů. Nevýhoda: neprojedené peníze se mohou kumulovat na účtu strávníka, (částka nad limit Kč 1.200,- bude vrácena až na konci školního roku, celá částka bude vrácena po ukončení studia), musíte si hlídat, jaký je stav na účtu strávníka, abyste zbytečně neposílali další peníze. Doporučený termín platby je 20. v měsíci na měsíc následující.

 

Číslo účtu ŠJ: 030015-3256032309/0800

 

Variabilní symbol pro platby:

  1. žáci: evidenční číslo studenta bez úvodního A a nul. (Evidenční číslo naleznete na ISIC kartě pod fotografií a na webových Bakalářích v kartě s osobními údaji.)
  2. zaměstnanci: osobní číslo (uvedeno na kartě pod fotografií nebo získáte u hospodářky školy)

Přihláška ke stravování

 

Přihláška je ke stažení ve formátu DOCX a PDF. Vyplněnou přihlášku odevzdejte vedoucí školní jídelny, případně odešlete na email jidelna@mssch.cz .

 

Objednávky obědů

Pro odběr oběda je nutné jej nejprve objednat. Obědy se objednávají na jednotlivé dny podle jídelního lístku, zpravidla dva týdny předem, nejpozději však dva pracovní dny předem do 14:30 h (např. objednávku na pondělí je možné zadat nejpozději ve čtvrtek do 14:30 h).

Objednávku lze realizovat:

  1. Pomocí objednávkového terminálu v jídelně
    Strávník se identifikuje čipovou kartou, po registraci může objednávat či rušit obědy pomocí zobrazeného jídelního lístku. Po skončení práce s terminálem je nezbytně nutné se odhlásit! Bez odhlášení může kdokoli další objednávat a rušit obědy předchozího strávníka!!!!
  2. Pomocí webového rozhraní z libovolného počítače v síti internet
    Strávník se identifikuje zadáním uživatelského jména a přístupového hesla na adrese https://jidelna.mssch.cz/


Uživatelské jméno pro žáky: evidenční číslo (uvedeno na kartě pod fotografií).
Vstupní heslo: stejné jako pro přístup ke klasifikaci žáků.
Uživatelské jméno a heslo pro zaměstnance – sdělí na vyžádání asistenti VT.

 

Odhlašování obědů
Všechny objednané obědy lze obdobně také zrušit, nejpozději však do 14.30 h dva pracovní dny předem. Výjimkou je pracovní neschopnost či nemoc, kdy je možné odhlásit oběd telefonicky ve školní jídelně i v den, na který je oběd objednán, nejpozději však do 8.00 h.

Neodhlášený oběd lze:

  1. přesunout do tzv. burzy, ze které si mohou oběd zakoupit ostatní strávníci i v průběhu dne,
  2. odebrat.

 

Burza obědů

Neslouží k běžnému prodeji obědů školní jídelnou. Je určena pro ty, kteří si oběd nestihli odhlásit v určeném termínu, tzn., že svůj oběd vloží do burzy a někdo, kdo si včas neobjednal, oběd v burze zakoupí.  Nejedná se o standardní způsob objednávky, ale spíš o výjimečnou možnost.

 

Odběr oběda
Při odběru oběda se strávník identifikuje čipovou kartou u okénka. Na displeji se zobrazí číslo objednaného oběda a jídlo je vydáno. Oběd musí být předem zaplacen a objednán. Pokud strávník zapomene čipovou kartu (a oběd má na příslušný den objednaný) ohlásí tuto skutečnost vedoucí školní jídelny, která zaeviduje odběr oběda v systému a vydá náhradní lístek pro odběr jídla.

 

Aktuální ceny oběda od 1.1.2014
 

Cena pro žáky: 34,- Kč/oběd
Cena pro zaměstnance: 42,- Kč/oběd
Pro cizí strávníky: 114,- Kč/oběd

 

Přehledový seznam potravinových alergenů

  1. Obiloviny obsahující lepek, konkrétně: pšenice, žito, ječmen, oves, špalda, kamut.
  2. Korýši a výrobky z nich.
  3. Vejce a výrobky z nich.
  4. Ryby a výrobky z nich.
  5. Jádra podzemnice olejné (arašídy) a výrobky z nich.
  6. Sójové boby a výrobky z nich.
  7. Mléko a výrobky z něj (včetně laktózy)
  8. Skořápkové plody, konkrétně: mandle, lískové ořechy, vlašské ořechy, kešu ořechy,  pekanové ořechy, para ořechy, pistácie a výrobky z nich.      
  9. Celer a výrobky z něj.
  10. Hořčice a výrobky z ní.
  11. Sezamová semena a výrobky z nich.
  12. Oxid siřičitý a siřičitany v koncentracích vyšších než 10 mg/kg nebo 10 mg/l.
  13. Vlčí bob (lupina) a výrobky z něj.
  14. Měkkýši a výrobky z nich.

V jídelníčku jsou jednotlivé alergeny uváděny pod těmito čísly v závorce za konkrétním jídlem.